Wat bedoelen we met support?

-allerhande vragen of hulp over onze diensten en/of je project
-allerhande hulp bij het gebruik van een applicatie (Drupal, MaxMail,...)

-aanvragen van kleine wijzigingen (website/applicatie)

-algemene vragen (verkoop, boekhouding,...)


Is Support altijd betalend?


Neen, Support is niet altijd betalend. 
Voor wie een onderhoudscontract en/of supportcontract heeft zit dit vervat in het contract zelf.
 
Indien er werkuren dienen gepresteerd moeten worden (bijv: aanpassing website, ....) is dit wel betalend.
Alle prestaties worden netjes gelogd en gefactureerd de 1ste van de maand voor de werktijden van de voorbije maand.
Bij de factuur zal steeds een timesheet toegevoegd worden met een detail van prestaties en een referentie van je ticket zodat je alles kan nakijken.

Hoe vraag ik support aan?

Je kan hulp aanvragen via deze support website of via het e-mail adres help@v-b.be
Je ontvangt na het aanmaken van het ticket een bevestiging van de aanvraag via email.  We reageren meestal binnen 24u. op werkdagen afhankelijk van de prioriteit van je aanvraag.
Oh ja, we hebben ook nog een telefoon die we graag opnemen, bel
+32 16 36 35 34

Ook voor niet-klanten?
Tuurlijk! Zo commercieel zijn we wel ;-)

Wij geloven dat je via een degelijke support meer kan bereiken dan met gladde verkoopspraatjes.  Daag ons maar uit!  



Opmerking: het zou kunnen dat we je PC moeten overnemen van op afstand om een probleem te onderzoeken, hiervoor gebruiker we Teamviewer, meer info is hier te vinden.