Uw website hoog laten scoren in de zoekmachine(zoals google) hangt voornamelijk van 2 zaken af:

1. on site optimalisatie

Dit is alles wat te maken heeft met je website zelf, bijv:
- je website inhoud
- url structuur
- afbeeldingen op je website
- titel tags en meta tags
- interne links 

Hier heb je veel impact op. 
 

2. off site optimalisatie

Dit is alles wat te maken heeft buiten je website, bijv:
- links naar je website
- wie linkt er naar jou
- social media impact 

Hier heb je zelf minder impact op.

Vector BROSS zorgt ervoor dat standaard bij elke website belangrijke elementen op je website opgezet worden. Hierbij een kort overzicht van wat wij reeds doen:

Paginatitels

We zorgen ervoor dat elke pagina een paginatitel heeft.

Omschrijving en keywords op de startpagina

wij optimaliseren uw startpagina voor de zoekrtobotten door een korte omschrijving in te geven en keywords in te geven.

www resolve

We zorgen ervoor dat uw website maar via 1 url toegankelijk is om duplicate content te vermijden.

Schone urls

We zorgen  ervoor dat uw website schone urls gebruikt, bijv: www.uwwebsite/be/producten/productnaam ipv. www.uwwebsite.be/producten/productID2566_4545

Error 404 pagina

Door het opzetten van een error 404-pagina komen bezoekers toch op een aangepaste webpagina terecht indien ze terechtkomen op een webpagina die niet bestaat.

Robots.txt

We maken een robots.txt bestand aan dat aan de zoekrobotten de nodige info doorgeeft betreffende uw website.

XML Sitemap

We maken een XML sitemap aan zodat de zoekrobotten al uw webpagina's kan vinden.

Tot slot

Tot slot testen we onze code ook via de W3C validator en doen de nodige aanpassingen.  We activeren ook Google Webmastertools om te kunnen checken of er zich problemen voordoen op je website en voeren eventuele aanpassingen uit.
Indien de website online staat zetten we ook Google analytics op om het succes te kunnen meten van de website en achteraf te kunnen bijsturen.  Elke klant ontvangt van ons een rapport in PDF de 1ste van elke maand met en kort overzicht van de bezoekersstatistieken.  Zo kan u zelf ook het succes mee opvolgen.


Is dit voldoende om goed te scoren?  
Neen, meestal niet.   Scoren in Google hangt van veel meer factoren af.  De juiste seutelwoorden zoeken waarvoor je wil scoren is meestal de eerste stap.  Indien je bijv. wil score voor het woord 'auto' zal de concurrentie veel groter zijn dan voor het woord 'auto kopen Leuven'.  Een sleutelwoordenanalyse is de eerste opdracht.  Contacteer ons voor meer info.

Wil je zelf de beste sleutelwooden ontdekken?  Start dan alvast met de volgende tools van Google:
Keyword Suggestion tool
Google trends