Start hier

Alle info over onze Helpdesk.

Introductie (LEES DIT EERST)
Wat bedoelen we met support? -allerhande vragen of hulp over onze diensten en/of je project -allerhande hulp bij het gebruik van...
Di, 5 Mei, 2015 at 12:03 PM
Wat zijn de support tarieven?
Indien we via onze Helpdesk kleine opdrachten dienen uit te voeren dan wordt dit gefactureerd aan ons standaard uurtarief van € 75/u. We zullen alleen een ...
Di, 13 Jun, 2017 at 11:33 AM
Welke garanties geven jullie?
Na het LIVE plaatsen van een website zou het kunnen dat er nog kleine bugs in de website aanwezig zijn die niet opgevallen zijn in de testperiode.   We ...
Vr, 4 Sep, 2015 at 11:44 AM
Hoe maak ik een account aan voor de Helpdesk?
Een account aanmaken om in te loggen op onze Helpdesk doe je in 3 eenvoudige stappen. STAP 1: klik op 'aanmelden' STAP 2: Vul ond...
Ma, 30 Jun, 2014 at 5:33 PM
Wachtwoord vergeten van de Helpdesk?
Indien je wachtwoord vergeten bent om toegang te krijgen tot de Helpdesk kan je op het welkomstscherm klikken op 'wachtwoord vergeten'. Je dient ...
Ma, 30 Jun, 2014 at 5:33 PM
Wat zijn de responstijden?
Bij het ingeven van een supportticket via onze website help.v-b.be kan je een prioriteit ingeven.  Indien je support aanvraagt via het e-mail adres help@v-b...
Ma, 30 Jun, 2014 at 5:33 PM
Jouw scherm overnemen vanop afstand via Teamviewer?
Om vanop afstand je scherm over te nemen en support te geven werken we met Teamviewer. Hoe werkt het? Voor desktopcomputers STAP 1...
Vr, 12 Dec, 2014 at 2:05 PM
Hoe verstuur ik grote bestanden naar jullie?
Om grote bestanden te verzenden naar ons kan je 2 gratis tools gebruiken: 1. Dropbox Dropbox is een tool waarmee je 2 GB gratis kan opladen.  Je ka...
Ma, 6 Jan, 2014 at 4:40 PM
Hoe lever ik materiaal aan?
Voor het aanleveren van materiaal (teksten en beelden) kan je best Dropbox of We transfer gebruiken, hier  kan je meer info vinden over beide systemen. H...
Ma, 13 Jan, 2014 at 4:02 PM