Betaling Google Ads instellen

Betaling Google Ads instellen

Betaling Google Ads instellen

Elke keer wanneer er op één van je advertenties geklikt wordt, zal Google je een bepaald bedrag aanrekenen, de zogenaamde kost per klik. Hoeveel je per maand betaalt, zal afhankelijk van het maximale klikbudget dat toegewezen werd aan je account. 

Kredietkaart koppelen

Om automatische betalingen mogelijk te maken, raden we aan om een kredietkaart te koppelen.


  1. Als je beheerder bent, kan je inloggen in je Google Ads account via https://ads.google.com met je e-mail en wachtwoord
  2. Klik op het gereedschapsicoon rechtsbovenaan en kies Facturering en betaling
  3. Klik in het volgende scherm op Betaalmethoden en Nieuwe betaalmethode toevoegen
  4. Selecteer Creditcard en vul je gegevens in
  5. Klik op opslaan

Betaling via overschrijving

Hoewel we dit niet aanraden, is het ook mogelijk om handmatig te betalen via overschrijvingen. Bij deze methode moet je opletten dat er voortdurend genoeg geld op je account staat.


    • Related Articles

    • Manager Toegang verlenen tot Google Ads

      Toegang geven in Google Ads doe je via de volgende stappen: 1. Surf naar ads.google.com > log in > tools & settings > account access 2. Bij Account access zal je 3 titels zien Belangrijk is dat je ons domein eerst toevoegt bij security settings: ...
    • Google maps op je website

      Om Google maps op je website te integreren hebben we een API key nodig. Deze API key kan je opvragen via de website van Google Maps Platform. Google maps API KEY aanvragen Ga naar de Google Maps Platform om je API key aan te vragen. Hier kan je je ...
    • Google Analytics rapporten

      Binnen Google Analytics bestaan er verschillende rapporten. Een overzicht ervan vind je onderaan dit artikel.  Alle rapporten werken op een gelijkaardige manier Stel de tijdsperiode in Rechtsbovenaan kan je steeds een tijdsperiode invullen en zelfs ...
    • Google Analytics: Wat is het & hoe werkt het?

      Wat is Google Analytics? Google Analytics is een platform dat data over je website verzamelt en samenvoegt in rapporten die je kan bekijken. Het geeft inzicht in de manier waarop bezoekers je website gebruiken, de acties die bezoekers uitvoeren, de ...
    • Instagram business account instellen

      Om je social media posts te kunnen integreren in je website dien je een Instagram business account te hebben en moet deze Instagram account gekoppeld zijn aan je Facebook pagina. Daarnaast heb je met een Instagram business account ook de mogelijkheid ...