Snel aan de slag met onze nieuwe helpdesk

Snel aan de slag met onze nieuwe helpdesk

Als antwoord op jouw vraag naar help@v-b.be heb je plots een ‘speciale’ mail ontvangen:


Geen paniek, wij zijn zopas geswitcht naar een nieuwe helpdesk. We zijn ervan overtuigd dat we jou op die manier nog efficiënter gaan kunnen verder helpen! 

Doorloop de volgende stappen zodat we al jouw vragen kunnen beantwoorden:

STAP 1: ACCEPTEER UITNODIGING

Druk op de button ‘Deze uitnodiging accepteren’ in de mail die je van ons ontvangen hebt.

STAP 2: MAAK EEN WACHTWOORD AAN

 


Je gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee je zonet naar help@v-b.be een mail hebt gestuurd.

STAP 3: WELKOM BIJ VECTOR BROSS

Welkom op de startpagina van onze help-website :-)

STAP 4: TICKET

Voor de mail die je zonet naar help@v-b.be hebt gestuurd, werd ondertussen al een ticket aangemaakt. Je kan de status van dit ticket hier raadplegen:


Antwoorden op je ticket ontvang je steeds via mail, maar kunnen ook steeds via deze weg geraadpleegd worden.

STAP 5: VRAAG IN DE TOEKOMST

Check onze kennisbank

Heb je in de toekomst nog een vraag voor ons, surf dan eerst naar onze kennisbank.

Typ je vraag in via de zoekfunctie. De kans is groot dat je vraag beantwoord wordt via een van onze artikelen:


Heb je in het verleden al een gelijkaardige vraag gesteld, maar weet je niet meer wat het antwoord was? Dan kan je dit antwoord eveneens terug vinden via de zoekfunctie. 
Vergeet dan niet om via het pijltje rechts ‘Tickets’ aan te vinken:


Kan je het antwoord nog steeds niet vinden?

Mail je vraag dan zoals voorheen naar help@v-b.be. Er wordt automatisch een ticket aangemaakt.

Je kan ook zelf een ticket aanmaken via onze help-site:





    • Related Articles

    • Hoe maak ik een e-mailadres met doorverwijzing aan?

      Om een eigen e-mailadres aan te maken, heb je niet per se een eigen mailbox nodig bij Combell. Je kan bij Combell een e-mailadres aanmaken waarbij je de mailtjes laat doorsturen naar een bestaand e-mailadres. Dit wordt een e-mail alias genoemd. ...
    • Wat zijn de responstijden?

      Vector BROSS biedt support aan van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 17 u. Je kan ons mailen via help@v-b.be of bellen naar 016/36 35 34 Overzicht van de standaard responstijden volgens prioriteit Critical: de website/applicatie is onbereikbaar. ...
    • Maak een distributielijst aan met meerdere e-mailadressen

      Distributielijsten worden gebruikt om e-mails te versturen naar een groep mensen, zonder dat je daarvoor elk e-mailadres apart moet ingeven. Maak bv. een distributielijst aan voor alle leden van je verkoopsafdeling waarbij een e-mail naar ...
    • Extra domeinnaam koppelen aan je Exchange mailbox via SMTP

      E-mails verzonden naar jouw SMTP domeinnamen zullen ontvangen worden door een Exchange mailbox van jouw keuze. ​Volg deze stappen in het controlepaneel om een extra domeinnaam te koppelen aan jouw Exchange mailbox: Ga naar “Mijn producten” > “E-mail ...
    • Koppel een mailbox aan je domeinnaam

      Er zijn verschillende manieren om een (externe) mailbox aan je domeinnaam te koppelen. Koppel een Combell mailbox aan een domeinnaam Hoe je een mailbox bij Combell koppelt aan een domeinnaam hangt af van waar de domeinnaam geregistreerd is. De ...