Wat zijn de responstijden?

Wat zijn de responstijden?

Vector BROSS biedt support aan van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 17 u.

Je kan ons mailen via help@v-b.be of bellen naar 016/36 35 34

Overzicht van de standaard responstijden volgens prioriteit

  1. Critical: de website/applicatie is onbereikbaar. Het ticket zal binnen 4 werkuren worden behandeld op werkdagen.
  2. High: er is een grote impact op de website/applicatie. het ticket zal binnen 8 werkuren worden behandeld op werkdagen.
  3. Medium (standaard status): er is geen grote impact op je website/applicatie. Het ticket zal binnen 16 werkuren worden behandeld.
  4. Low: je hebt een vraag/opmerking zonder enige impact op de website/applicatie. het ticket zal binnen 48 werkuren worden behandeld.
Heb je vragen over onze support? Stuur ons een mailtje




    • Related Articles

    • Wat zijn DNS-records?

      Bij elke domeinnaam horen DNS-gegevens of records. Deze zorgen ervoor dat het verkeer naar je domeinnaam goed wordt gestuurd, zowel wat betreft de website als e-mail. ​DNS-instellingen zijn gelinkt aan nameservers. Zorg bij wijzigingen aan je ...
    • Hoe groot moeten afbeeldingen zijn voor mijn website?

      Pixels Om een afbeelding scherp te kunnen tonen op je website, moet hij groot genoeg zijn. Het formaat van een digitale afbeelding wordt uitgedrukt in pixels. Op plaatsen waar je een afbeelding kan uploaden, worden de minimale pixels altijd ...
    • Google Analytics: Wat is het & hoe werkt het?

      Wat is Google Analytics? Google Analytics is een platform dat data over je website verzamelt en samenvoegt in rapporten die je kan bekijken. Het geeft inzicht in de manier waarop bezoekers je website gebruiken, de acties die bezoekers uitvoeren, de ...
    • SPF-record aanmaken om je e-mails uit de spamfilter te houden

      Een SPF-record laat mailboxen weten via welke mailservers je e-mails verstuurd worden. Het is een soort aanbeveling naar spamfilters om aan te geven welke e-mails legitiem zijn en welke niet. Door die aanbeveling merken spamfilters meteen op wanneer ...
    • Wat is een pagina component en welke componenten bestaan er?

      Een pagina component is een sectie die kan toegevoegd worden aan een pagina door gebruik van een content management systeem (CMS).  Er bestaan verschillende soorten pagina componenten en er kunnen er altijd specifieke componenten ontwikkeld worden ...