Wat zijn de responstijden?

Wat zijn de responstijden?

Vector BROSS biedt support aan van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 17 u.

Je kan ons mailen via help@v-b.be of bellen naar 016/36 35 34

Overzicht van de standaard responstijden volgens prioriteit

  1. Critical: de website/applicatie is onbereikbaar. Het ticket zal binnen 4 werkuren worden behandeld op werkdagen.
  2. High: er is een grote impact op de website/applicatie. het ticket zal binnen 8 werkuren worden behandeld op werkdagen.
  3. Medium (standaard status): er is geen grote impact op je website/applicatie. Het ticket zal binnen 16 werkuren worden behandeld.
  4. Low: je hebt een vraag/opmerking zonder enige impact op de website/applicatie. het ticket zal binnen 48 werkuren worden behandeld.
Heb je vragen over onze support? Stuur ons een mailtje




    • Related Articles

    • Wat zijn DNS-records?

      Bij elke domeinnaam horen DNS-gegevens of records. Deze zorgen ervoor dat het verkeer naar je domeinnaam goed wordt gestuurd, zowel wat betreft de website als e-mail. ​DNS-instellingen zijn gelinkt aan nameservers. Zorg bij wijzigingen aan je ...
    • Hoe groot moeten afbeeldingen zijn voor mijn website?

      Pixels Om een afbeelding scherp te kunnen tonen op je website, moet hij groot genoeg zijn. Het formaat van een digitale foto wordt uitgedrukt in pixels. Op plaatsen waar je foto's kan uploaden, worden de minimale pixels altijd aangegeven. Voor ...
    • Hoe groot moeten afbeeldingen zijn voor mijn website?

      Pixels Om een afbeelding scherp te kunnen tonen op je website, moet hij groot genoeg zijn. Het formaat van een digitale foto wordt uitgedrukt in pixels. Op plaatsen waar je foto's kan uploaden, worden de minimale pixels altijd aangegeven. Voor ...
    • Google Analytics: Wat is het & hoe werkt het?

      Wat is Google Analytics? Google Analytics is een platform dat data over je website verzamelt en samenvoegt in rapporten die je kan bekijken. Het geeft inzicht in de manier waarop bezoekers je website gebruiken, de acties die bezoekers uitvoeren, de ...
    • Snel aan de slag met onze nieuwe helpdesk

      Als antwoord op jouw vraag naar help@v-b.be heb je plots een ‘speciale’ mail ontvangen: Geen paniek, wij zijn zopas geswitcht naar een nieuwe helpdesk. We zijn ervan overtuigd dat we jou op die manier nog efficiënter gaan kunnen verder helpen!  ...