Heb je een probleem met je website dan hebben we graag zoveel mogelijk informatie om het probleem te onderzoeken en snel op te lossen.
Hieronder enkele mogelijke scenario's en welke informatie we nodig hebben:
Website down (kritisch probleem)
Al je website down is wordt dit wellicht opgepikt via onze uptime monitering service die voorzien is in je onderhoudscontract.
Wil je toch zelf downtime melden kan je best een mailt sturen naar help@v-b.be. Plaats het woord 'dringend' in het onderwerp.
Visueel probleem op je website/probleem met de werking van het CMS
Het is mogelijk dat er een pagina of component op je website een probleem geeft (uitlijning is verkeerd, foutboodschap,..) of je hebt een probleem om te werken in je CMS.
Je website is nog wel bereikbaar.
In dat geval hebben we graag onderstaande informatie om je snel & efficiƫnt te kunnen helpen:
- op welke pagina ontstaat het probleem (geef de url mee in je mail)
- welke actie(s) heb je uitgevoerd? (indien van toepassing)
- geef de specificaties mee van je browser. Dit kan je doen door naar deze link te surfen en de info mee op te nemen in je mail/ticket:https://www.whatsmybrowser.org